Sosyal Medya

Tiktok’a otomatik algılama özelliği geliyor

TikTok, bir müddettir çevrimiçi alışveriş dünyasını yine şekillendiriyor ve son vakitlerde yalnızca bir toplumsal medya platformu olmanın ötesine geçmeye başladı. Şirket, her görüntünün potansiyel bir alışveriş tecrübesine dönüşebileceği yenilikçi bir e-ticaret özelliği üzerinde pilot çalışmalar yürütüyor. Bu yeni özellik, kullanıcıların TikTok Mağaza’da misal eserleri keşfetmelerine yardımcı olacak halde tasarlandı.

Bu özelliğin temelinde, görüntülerdeki objeleri otomatik olarak algılama yeteneği yatıyor. İzleyicilere, seçilmiş eserlerden oluşan bir koleksiyona kontaklar sunan “TikTok Mağaza’da emsal eserleri keşfedin” seçeneği sunuluyor. Bu gelişme, Amazon üzere platformların kolaylığı ile toplumsal medyanın etkileşimli ve keşif odaklı tabiatını birleştirmeyi amaçlayan TikTok’un daha geniş stratejisinin bir kesimi. ABD’de başlatılan TikTok Mağaza, bu vizyonun bir ispatı. TikTok’un gayesi net: Alışveriş tecrübesini, cümbüş ile tüketimciliği harmanlayarak ihtilal yapmak.

Tiktok’a otomatik algılama özelliği geliyor

TikTok Mağaza’nın birinci karşılanması karışık oldu. Bir yandan, küçük işletmeler bilhassa tatil döneminde, TikTok’un fiyatsız kargo ve indirimler üzere promosyon uğraşları sayesinde satışlarda bir artış gördü. Kasım ayındaki alışveriş çılgınlığı, Black Friday ve Cyber Monday’i kapsayarak 5 milyondan fazla yeni müşteri çekti.

Ancak zorluklar da var. Kullanıcılar, uydurma eserlerin artışı ve promosyon içeriğinin çok varlığı konusunda kaygılarını lisana getirdi, kimileri bunun platformun cümbüş kıymetini azalttığını hissetti. TikTok’un yeni özelliği, bu problemleri gidermeyi hedefliyor ve eser ilişkilerini sistemli kullanıcı gönderilerine daha organik ve daha az rahatsız edici bir alışveriş tecrübesi sunacak halde ince bir formda entegre ediyor.

bilaldemirkr

1997 doğumlu ve 2015 den bu yana wordpress blog kurmada ileri seviye kazanmış,Kendini geliştirmeyi ve yeni şeyleri bloguna katmayı seven bir zat-ı muhterem.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu