Sosyal Medya

Dünyada bir birinci: Galatasaray, dijital taraftarı Leo’yu duyurdu!

Spor ve teknoloji dünyası birleşmeye devam ediyor. Daha evvel birçok kulüp e-spor ve fan token üzere mecralarda kendini göstermiş olsa da, Galatasaray’dan beklenmedik bir hareket geldi. Galatasaray, sporda dijital dönüşümün birinci örneklerinden biri olarak “dünyanın birinci dijital taraftarı” projesini hayata geçirdi.

Dünyanın birinci dijital taraftarı Leo nedir?

Sarı-kırmızılı kulüp, Leo The Fan iş birliğiyle toplumsal medya ve dijital platformlar için yeni projesini başlattı. Çeşitli kanallardan taraftarlar ile etkileşim sağlayan Leo isimli sanal bir taraftar oluşturuldu. Galatasaraylı kimliğiyle tasarlanan Leo; müzik, şarkı kelamı, görüntü ve çizim alanlarında çalışan bir “fenomen” olacak.

Dijital taraftarın toplumsal medya hesaplarını takip eden taraftarlar, Galatasaray’a direkt dayanak sağlayabilecek. Leo’nun paylaşımlarına etkileşim katarak kulübe maddi olarak destek yaratabilecek.

Galatasaray, hem dijital dönüşümde öncü rol üstlenmeyi hem de yeni jenerasyon taraftarları kulüple buluşturmayı hedefliyor. Projenin hedefi, sanal ortamda da sarı-kırmızılı kulübü seven taraftarları bir ortaya getirmek olacak.

Konuyla ilgili yapılan açıklamada “Büyük Galatasaray taraftarı Leo’yu takip edip, onun yaptıklarını izledikçe Galatasaray kazanacak, böylelikle Galatasaray taraftarı kendi maddi kaynaklarını kullanmadan kulübüne takviye sağlamış olacak” denildi.

Twitter, YouTube, Spotify ve Instagram hesaplarına sahip olan Leo, Galatasaray’la ilgili gelişmelerden sonra paylaşımlarda bulunacak. Bu da taraftar ve kulüp ortasında yeni bir bağ yaratacak.

bilaldemirkr

1997 doğumlu ve 2015 den bu yana wordpress blog kurmada ileri seviye kazanmış,Kendini geliştirmeyi ve yeni şeyleri bloguna katmayı seven bir zat-ı muhterem.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu